Alexa Kim na svém Twitteru sdílela několik příkladů toho, jak se z blokového návrhu stane finální herní prostředí.
Be nice to your environment artists (1/5) pic.twitter.com/2MSpdItZf3
— Alexa Kim (@alexabkim) January 2, 2021
Alexa je hlavní herní designérka v Respawnu, kde pracovala na střílečce Medal of Honor: Above and Beyond. Odtud jsou i její ukázky, které znázorňují prototypy některých levelů a finální úpravy provedené vývojáři z Virtuos Games.
They make sense out of your weird lumpy cover (2/5) pic.twitter.com/BDW7RLff9Z
— Alexa Kim (@alexabkim) January 2, 2021
Blokové prototypy slouží k tomu, aby se zjistilo, jak jednotlivé úrovně fungují a zda jsou funkční i herní mechaniky. Při jejich vytváření se používají jednoduché geometrické tvary (krychle, koule, válce apod.) a lehce se při nich dá ozkoušet pohyb hráče, pohyb AI, kryty a další důležité prvky.
..and populate rooms from descriptions (4/5) pic.twitter.com/cyjEzn1VFs
— Alexa Kim (@alexabkim) January 2, 2021