Přeskočit na obsah
IndieGames
  • Novinky
  • Články
  • Preview
  • Recenze
  • Zkušenosti
  • O nás
  • Hledat

Game Design

Moje grafika stojí za ho*no, ale chci vyvíjet hry

Články / Napsal admin4689

Špatná zpráva je, že nikdo neocení váš vybroušený kód. A to z prostého důvodu. Je před jeho zraky schovaný. Ovšem každý na první pohled vidí grafickou stránku hry. Ale co dělat, když i sousedovic kočka dokáže vybrousit působivější grafické dílo, než vy? Pravidlo číslo jedna Tohle si vepište na monitor. Ať už tvoříte cokoliv, ujistěte …

Moje grafika stojí za ho*no, ale chci vyvíjet hry Pokračovat ve čtení »

IndieGamesFollow

IndieGames

Odvolávám, co jsem odvolal, slibuji, co jsem slíbil. Spor mezí vývojářem Terrarie Andrewem Spinksem a Googlem se podařilo vyřešit a port na Google Stadia nakonec vyjde.

Stardew Valley slaví páté výročí. Hra byla pro PC vydána 26. února 2016.

Ukrajinské studio Frogwares nedoporučuje koupit hru The Sinking City na Steamu. Dle jejich vyjádření se nejedná o jimi vytvořenou verzi. Opět se tak vyostřuje spor mezi autory a francouzským vydavatelstvím Nacon.

Karetní bojovka Fights in Tight Spaces se dočkala předběžného přístupu a tak může být za necelých 20€ vaše. https://store.steampowered.com/app/1265820/Fights_in_Tight_Spaces/

Nemáte chuť sníst vlastní posádku? Jak je libo, Sunless Sea je právě zadarmo na Epicu.

Štítky

Blockout Engine Epic Games Game Art Game Design Godot Level Design Prototyp Steam Unity Unreal

IndieGames.cz

  • Novinky
  • Články
  • Preview
  • Recenze
  • Zkušenosti
  • O nás