Přeskočit na obsah
IndieGames
  • Novinky
  • Články
  • Preview
  • Recenze
  • Zkušenosti
  • O nás
  • Hledat

Prototyp

Případová studie: Jak se z bloků stane finální prostředí

Zkušenosti / Napsal admin4689

Alexa Kim na svém Twitteru sdílela několik příkladů toho, jak se z blokového návrhu stane finální herní prostředí. Be nice to your environment artists (1/5) pic.twitter.com/2MSpdItZf3 — Alexa Kim (@alexabkim) January 2, 2021 Alexa je hlavní herní designérka v Respawnu, kde pracovala na střílečce Medal of Honor: Above and Beyond. Odtud jsou i její ukázky, …

Případová studie: Jak se z bloků stane finální prostředí Pokračovat ve čtení »

IndieGamesFollow

IndieGames

Odvolávám, co jsem odvolal, slibuji, co jsem slíbil. Spor mezí vývojářem Terrarie Andrewem Spinksem a Googlem se podařilo vyřešit a port na Google Stadia nakonec vyjde.

Stardew Valley slaví páté výročí. Hra byla pro PC vydána 26. února 2016.

Ukrajinské studio Frogwares nedoporučuje koupit hru The Sinking City na Steamu. Dle jejich vyjádření se nejedná o jimi vytvořenou verzi. Opět se tak vyostřuje spor mezi autory a francouzským vydavatelstvím Nacon.

Karetní bojovka Fights in Tight Spaces se dočkala předběžného přístupu a tak může být za necelých 20€ vaše. https://store.steampowered.com/app/1265820/Fights_in_Tight_Spaces/

Nemáte chuť sníst vlastní posádku? Jak je libo, Sunless Sea je právě zadarmo na Epicu.

Štítky

Blockout Engine Epic Games Game Art Game Design Godot Level Design Prototyp Steam Unity Unreal

IndieGames.cz

  • Novinky
  • Články
  • Preview
  • Recenze
  • Zkušenosti
  • O nás